اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

‌74 میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی جوانرود اختصاص یافت

فرماندار جوانرود:
‌74 میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی جوانرود اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جوانرود از اختصاص بیش از 74 میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای 99 پروژه عمرانی در شهرستان جوانرود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جوانرود به نقل از روابط ‌عمومی فرمانداری این شهرستان، مولاداد رشیدی امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان جوانرود اظهار داشت: در برنامه عمرانی امسال بیشترین اولویت با پروژه‌های نیمه تمام است که اگر پروژه‌های نیمه تمام پایان یافت، بلافاصله اقدام به اجرای پروژه‌های جدید خواهیم کرد.
وی ادامه داد: از 35 پروژه عمرانی در این شهرستان در سال 88 با اعتبار بیش از 7 میلیارد تومان در حال حاضر از 85 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا برخوردار است.
رشیدی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی شهرستان جوانرود با 99 پروژه در بخش‌های کشاورزی، تربیت بدنی، انرژی، فرهنگی، آموزشی، گردشگری، مسکن و عمران شهری و روستایی بارقم 74 میلیارد و 116 میلیون ریال منجر به توسعه و شکوفایی بخش‌های مختلف خواهد شد.


مدیر وبلاگ :‌ متا سفانه خبرگزاری فارس در خبری که ارائه داده بود ۷۴ میلیارد تومان عنوان کرده بود  که متاسفانه این رقم به ریال است ومن  با مراجعه به پرتابل فرمانداری جوانرود وچند سایت دیگر  مبلغ 74 میلیارد و 116 میلیون ریال رادیدم .




نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ق.ظ

لطفا رتبه چندم کسب کردیم یا به بیان دیگر چند درصد از بودجه رابا توجه به جمعیت و وسعت دریافت نمودیم جایی مطالعه کردم در اورامانات بین 4 شهرستا چهارم شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد