اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

خانه های استیجاری به جای هتل در جوانرود

 

 در جوانرود به علت نبود امکانات اقامتی از خانه های استیجاری مردم برای مسافران استفاده می شود

رییس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: هتل‌ها، مهمانپذیرها و اماکن اقامتی استان کرمانشاه، آمادگی کامل را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی دارند.

خسرو منصوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و اشتیاق مسافران و گردشگران برای بازدید از استان کرمانشاه و جاذبه‌های گردشگری آن، اظهار داشت: هتل‌های کرمانشاه آمادگی کامل دارند تا در این ایام همچون سالهای قبل به ارائه خدمات به مسافرین نوروزی بپردازند.

وی ادامه داد: کرمانشاه با داشتن هفت هتل با درجه‌های مختلف از یک تا چهار ستاره و در اختیار داشتن بیش از 25 مهمانپذیر، امسال در کنار سایر ادارات و نهادهای دولتی که وظیفه اسکان مسافرین را به عهده دارند، آمادگی دارد تا پذیرای مهمانان نوروزی باشد.

منصوبی با اشاره به اینکه تنها هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، محل اسکان مسافرین در ایام نوروز نخواهند بود، اظهار داشت: به دلیل حجم بالای مسافران نوروزی، ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان با همکاری ادارات و نهادهایی هم چون آموزش و پرورش، هلال احمر و شهرداری اقدام به آماده سازی کلاسهای درس مدارس و برپایی چادرهای موقت در سطح شهر خواهد کرد، تا بتواند جوابگوی مسافران در ایام نوروز برای اسکان باشد.

وی افزود: هم‌چنین در این ایام، حدود 30 خوابگاه دانشجویی در سطح استان که در ایام نوروز خالی از دانشجو هستند، به منظور ارائه خدمات به مسافرین، اعلام آمادگی کرده اند که پس از نرخ گذاری برای این خوابگاه‌ها، آن ها نیز به مبحث اسکان مسافرین در ایام نوروز، کمک خواهند کرد.

منصوبی تصریح کرد: در شهرستان‌هایی مانند پاوه و جوانرود که از حجم بیشتری از مهمانان نوروزی برخوردارند و به دلیل اینکه فاقد هتل هستند، به منظور اسکان مسافرین نوروزی از خانه‌هایی تحت عنوان خانه‌های استیجاری استفاده خواهد شد.

رییس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه درخصوص تعرفه هتل‌ها در ایام نوروز، گفت: در ایام نوروز امسال، هیچ گونه افزایش تعرفه‌ای در قیمت هتل‌ها نخواهیم داشت.

وی در پایان گفت: مردم استان کرمانشاه مردمی مهمان نواز هستند و از دیرباز که این شهر مسیر عبور کاروانیان عتبات عالیات بود، مردم همواره در خانه‌های خود را به روی مهمانان باز گذاشته‌اند و قطعا با توجه به این روحیه و خصلت مردم کرمانشاه، امسال نیز در بحث اسکان مسافرین نوروزی هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد